Edunvalvonta

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1984 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle senioripiirille. Yhdessä alueemme kolmen muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Etelä-Karjalan Kansallisen Senioripiiri ry:n.

Kansallinen senioriliitto ry on yksi kuudesta eläkeläisjärjestöstä, jotka ovat perustaneet eläkeläisten etujärjestö EETU ry:n yhteistoimintaelimekseen edunvalvonnassa.

Jäsenedut

Vuotuinen 23 euron jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan jäsentapahtumiin ja kerhotoimintaan. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan. Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin.

Tervetuloa jäseneksi

Jäsenyytesi on meille ja senioriliitolla tärkeä ja kasvatat joukkoamme. Sen myötä olemme vahvempia, kun pyrimme vaikuttamaan meitä koskevissa tärkeissä asioissa. Tule rohkeasti käymään tapaamisissamme tai kerhoissamme tai ota yhteyttä kehen tahansa toimihenkilöömme.

Jäseneksi liittyminen käy kätevästi sähköisellä lomakkeella
Avaa jäseneksiliittymislomake tästä

Voit myös jättää meille viestin sähköisesti
Ota yhteyttä-lomakkeella.

Edustuksemme 2019

• Teppo Seppänen on Kansallinen senioriliitto ry:n valtuuston jäsen.
  • Yhdistyksestämme Veli-Pekka Vahvaselkä on Patinan toimitusneuvostossa.
  • Imatran vanhusneuvostossa varsinaisena jäsenenä on Sinikka Poskiparta.
  • Yhdistystämme Etelä-Karjalan senioripiiri ry:n hallituksessa edustavat Väinö Huuskonen, Karin Ignatius ja Teppo Seppänen.
  • Imatran palvelutaloyhdistys ry:n hallituksessa on Karin Ignatius.

Päivitetty 20.2.2019/LPi