Edunvalvonta

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1984 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle senioripiirille. Yhdessä alueemme kolmen muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Etelä-Karjalan Kansallisen Senioripiiri ry:n.

Kansallinen senioriliitto ry on yksi kuudesta eläkeläisjärjestöstä, jotka ovat perustaneet eläkeläisten etujärjestö EETU ry:n yhteistoimintaelimekseen edunvalvonnassa.

Jäsenedut

Vuotuinen 23 euron jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan jäsentapahtumiin ja kerhotoimintaan. Saat myös viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan. Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin.

Tervetuloa jäseneksi

Jäsenyytesi on meille ja senioriliitolla tärkeä ja kasvatat joukkoamme. Sen myötä olemme vahvempia, kun pyrimme vaikuttamaan meitä koskevissa tärkeissä asioissa. Tule rohkeasti käymään tapaamisissamme tai kerhoissamme tai ota yhteyttä kehen tahansa toimihenkilöömme.

Jäseneksi liittyminen käy kätevästi sähköisellä lomakkeella:
Avaa jäseneksiliittymislomake tästä

Voit myös jättää meille viestin sähköisesti sivulla "Yhteystiedot" olevalla lomakkeella

Edustuksemme 2024

Karin Ignatius kuuluu senioriliitton liittovaltuuston vuosina 2023-2026.

Imatran vanhusneuvostossa varsinaisena jäsenenä on Marja-Leena Patrakka ja Karin Ignatius sekä Reetta Porkka varaedustajina kaudella 2021-2025.

Yhdistystämme Etelä-Karjalan senioripiiri ry:n hallituksessa edustavat Väinö Huuskonen, Karin Ignatius ja Irja Kärkkäinen.

Imatran palvelutaloyhdistys ry:ssä toimivat Karin Ignatius varapuheenjohtajana ja Veli-Pekka Vahvaselkä jäsenenä.

Päivitetty 15.1.2024/LPi